Forum > [Nederlands subforum] > Snelheid sensor

This topic counts 2 pages 1 2
Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 4 January 2010 23:50:17
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


iemand die mij hiermee kan helpen ??
ik kan alleen een snelheid sensor vinden van corrado's vanaf 93 of van 92 met automaat of slc ( wat dat ook maar mag wezen )
en nu las ik net ook wat over een pulsgever , zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen ?

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 7 January 2010 23:25:52
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


up

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 11 January 2010 16:56:16
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


nou laatste keer dan
is er nog iemand die weet wat het kan zijn , spoiler komt ook ni omhoog en , vss kan ik nergens vinden voor een corrado van 92

daTube daTube from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 14 January 2010 06:48:23
Database Noobie


4 Topic posts
Private message

1992 Corrado 2.9 VR6

Vreemde storing... Heb zelf eens mijn snelheidssensor (corr uit 92) stuk gehad, snelheidsmeter schoot eerts van 0 naar 240 en terug, om vervolgens dood te vallen. Heb m vervangen (sensor op de versnellingsbak) en hij deed het weer, overigens deed bij mij wel gewoon de toerenteller het. Stel anders je vraag even op http://www.corrado-club.nl/forum/index.php
Succes!

Groet Tobias

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 14 January 2010 14:57:38
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


ok dus er is een snelheidsensor voor een corrado uit 92

ik kan ze aleen vinden voor automaat en slc en ik weet niet wat slc is , kun je mij de site sturen waarje hem besteld hebt of ben je gewoon naar vw dealer gegaan , bedankt voor je antwoord trouwens

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 16 January 2010 23:13:57
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


?

daTube daTube from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 24 January 2010 15:46:17
Database Noobie


4 Topic posts
Private message

1992 Corrado 2.9 VR6

Sorry voor de late reactie... Ben een tijdje weg geweest. Ik had nog eentje liggen van mijn vorige corrado. Ik zal vanavond even voor je kijken wat het bestelnr is bij de dealer + prijs. slc is als ik het goed heb de amerikaanse uitvoering.

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 24 January 2010 20:56:03
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


ja ze zijn alleen voor slc en automaat , en ik rijd nou al een poos zonder km teller en heb op nog wel meer forum's deze vraag gesteld maar het lijkt wel op alleen in hier last van heb gehad

daTube daTube from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 28 January 2010 22:28:04
Database Noobie


4 Topic posts
Private message

1992 Corrado 2.9 VR6

hallo, ETKA loopt vast op mijn computer. maar dat je een snelheidssensor hebt weet ik zeker. en de dealer moet je wel kunnen vertellen welke. desnoods haal je de jouwe eraf en neem je hem mee. wat wel vreemd blijft is dat je toerental ook stilstaat.

This topic counts 2 pages 1 2