Forum > [Nederlands subforum] > Camco RS-680 (nieuwe type) alarm; probleem & gezocht.

This topic counts 1 page 1
APOC [T.I.M.] APOC [T.I.M.] from Netherlands (Overijssel) posted @ 11 March 2010 09:42:02
Database Noobie


24 Topic posts
Private message

1994 Corrado 2.0i 8V

Camco RS-680 nieuwe type handleiding (gezocht),
heeft iemand die? of kan iemand die wellicht eventueel voor mij inscannen? OF een online gouden tip misschien?
(Het betreft een eind '92er Corrado VR6; nieuwe type)

Ik had wel een gescande versie gevonden voor het oude(re) RS-680 type gevonden,
hier: http://www.ticosys.nl/acs/camco/
=> Het oudere type is o.a. zonder turbotimer (D+D optie) en menu werkt dus ook iets anders t.o.v. het nieuwe(re) type (bijv. menu is bij het oude type C en bij het nieuwe type D).

Er lijkt een storinkje ergens te zitten, de ene keer luistert het alarm direct op de knoppen van de afstandbediening en een andere keer pas naar 5,6,7,8x drukken.
Ik denk dat OF de ,,communicatie unit'' aan het overlijden is OF dat wellicht de stekker tussen de ,,communicatie unit'' en de ,,hoofd aansturing'' wellicht niet in orde is of goed contact maakt.
(in de handleiding staat o.a. het installatie schema, synchroniseren etc. vandaar namelijk)

Ik begreep overigens ook dat:
Van de originele cv de relais niet goed contact meer zouden kunnen maken om de pomp aan te sturen?
De pomprelais zouden in dezelfde behuizing als de pomp rechts achter de bekleding in de kofferbak moeten zitten, correct?

in elk geval dank voor de moeite van het lezen en met vriendelijke groet, Tim.

APOC [T.I.M.] APOC [T.I.M.] from Netherlands (Overijssel) posted @ 23 March 2010 19:24:45
Database Noobie


24 Topic posts
Private message

1994 Corrado 2.0i 8V

en Camco is failliet, da's lekker dan...

This topic counts 1 page 1