Forum > [Nederlands subforum] > lage toerental

This topic counts 1 page 1
Conjo Conjo from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 15 January 2010 10:42:11
Database Noobie


43 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

ik heb een probleem mijn corrado vr6 start soms heel moeilijk en als ik eenmaal aan het rijden ben is er niets aan de hand totdat hij warm is en ik moet stoppen, stationair maakt hij heel weinig toeren onder de 15000. bijna tegen het uitvallen aan, en hij schommeld ook. wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Hibvr6 Hibvr6 from Netherlands (Friesland) posted @ 15 January 2010 11:13:02
Database Amateur


65 Topic posts
Private message


Hallo,
15000 toeren??? Stationair moet ongeveer 700/800 (niet afstelbaar) zijn. Dit kan van alles zijn, stappen motor, kabelbreuk, lekkage in een van de aanzuigbuizen, LMM ..... Lijkt me eerst dat je de auto laat uitlezen op evt foutmeldingen. Met zo iets moet er wel iets naar voren komen met het uitlezen.
Vast wel iemand in de buurt die dit kan regelen.


Corrado VR6 GT30R (376 BHP) turbo, LC5M, full leather RECARO seats, BBS RS 301.

Conjo Conjo from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 15 January 2010 11:21:16
Database Noobie


43 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

sorry mijn fout. hij blijt net maar dan ook net boven 500. (schommelend) en dat is als ie warm is.. dus als je bij een stoplicht aankomt en je trapt je koppeling in dan zie je het acculampje al lichtjes oplichten van dat hij bijna uitvalt. en het gekke is als je hem dan opnieuw start is hij weer normaal..

Hibvr6 Hibvr6 from Netherlands (Friesland) posted @ 15 January 2010 11:33:52
Database Amateur


65 Topic posts
Private message


Lijkt op een storing, die op het moment van starten niet terug komt (soort reset) zodra bij het rijden terug komt. Laat de auto een keer uitlezen opstoringen kan misschien snel een oplossing geven. Maak anders eerst de stappen motor goed schoon van binnen.


Corrado VR6 GT30R (376 BHP) turbo, LC5M, full leather RECARO seats, BBS RS 301.

This topic counts 1 page 1