Forum > General Corrado chat > Hemeltje Bekleden of Vervangen

This topic counts 1 page 1
MacFly MacFly from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 1 January 2010 21:31:10
Database Semi-Pro


148 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Heeft er iemand ervaring in het opnieuw bekleden van het hemeltje. Of is vervangen in een nieuw exemplaar een betere optie? Heeft iemand ervaring met het opnieuw vast lijmen van z'n huidige hemelbekleding? Ik heb wel eens gehoord dat dit mogelijk is. Klopt het dat alle hemeltjes in dezelfde kleur stof zijn geleverd? Wellicht is dan een gebruikt exemplaar ook nog een optie. Greetz Johan

Boels Boels from Netherlands (Drenthe) posted @ 2 January 2010 11:17:59
Database Amateur


77 Topic posts
Private message


ik heb me hemel zelf bekleed met nep leer , maar ik had het shuim er wel af gehaald maar die die kan je beter wel laten ziten

met stof is het niet zo moeilijk volgens mij , dan moet je gewoon spuit lijm erop spuiten , en stof er rustig op legen en telkens een stukje glad strijken en niet in 1x alles , en met leer moet je met andere lijm doen (geen bison) en dan moet je telkens leer warm maken , maar daar ben je wel een poosje mee bezig

hmm aan het verhaal te zien ben ik net wakker

Jakemeister Jakemeister from Netherlands (Friesland) posted @ 2 January 2010 12:08:04
Database Addict


713 Topic posts
Private message

1990 Corrado 1.8 G60

op vortex staat volgens mij ook wel hoe dat gedaan word, idd lijm erop spuiten en de nieuwe stof er op plakken.


60% of the time it works all the time.
-- Brian Fantana


MacFly MacFly from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 5 January 2010 22:22:58
Database Semi-Pro


148 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Bedankt voor jullie tips. Weet iemand of het klopt dat alle hemeltjes in de Corrado's in dezelfde kleur stof zijn geleverd? Weet iemand ook wat een nieuwe hemeltje kost en of deze nog leverbaar zijn? Greetz Johan

Hibvr6 Hibvr6 from Netherlands (Friesland) posted @ 6 January 2010 08:08:02
Database Amateur


65 Topic posts
Private message


Hallo, Dit kan ik niet meer vinden ook via de dealer niet meer, omdat dit niet meer nieuw te leveren is. Ik ben zelf nl ook bezig om dit in de originele stof te krijgen en een in het zwart te maken. Ook weet ik dat er een bedrijf in duitsland zit die kan "vlokken" dit is zijn stofdeeltjes die ze erop spuiten in elk gewenste kleur. Net zoals je een auto spuit. Nadat ze eerst er lijm opdoen natuurlijk. Zo'n bedrijf heb ik NL nog niet gevonden. Dus meer tips zijn welkom.


Corrado VR6 GT30R (376 BHP) turbo, LC5M, full leather RECARO seats, BBS RS 301.

This topic counts 1 page 1