Forum > [Nederlands subforum] > motor loopt slecht in stationair

This topic counts 1 page 1
corrado16vh corrado16vh from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 9 December 2008 01:51:51
Database Noobie


1 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.2 16V

hallo ik heb een corrado uit 93 , het is een 2.0 16v de motor draait een beetje slecht op stationair, vorbeeld als de motor koud is draait hij goed ,als de motor warm is begint hij slecht stationair te lopen ,net alsof hij bijna gaat uitvallen, eerst was het andersom , dus eerst deed hij het bij een koude motor ,en nou bij een warme motor , ze zeggen dat het aan een sensor ligt ,een sensor die kijkt naar de temperatuur van je koelvloeistof temperatuur ,dus als de motor warm is gaat de koude start eraf, wie heeft dit probleem weleens eerder gehad ??? wie kan mij vertellen wat er ongeveer aan de hand is ? en wat die sensor kost ? alvasy bedankt .

crashandburn crashandburn from Netherlands (Gelderland) posted @ 18 December 2008 21:41:58
Database Noobie


8 Topic posts
Private message

1990 Corrado 1.8 G60

mij is ooit eens vertelt dat je dan gewoon je luchtfilter moet loskoppelen en paar keer goed gas geven word sensor weer goed schoon en schijnt het over te zijn

heb het zelf nog niet getest

Gijs 16V-G60 Gijs 16V-G60 from Netherlands (Limburg) posted @ 21 December 2008 21:26:38
Database Noobie


31 Topic posts
Private message

1992 Corrado 16V-G60

Check je rotorverdeler!..

even de contactpuntjes schoonschuren en inspuiten met contactspray..
als het aanloopvlak echt op is moet je er gewoon een nieuwe opzetten want die kosten niet zo veel..


Corrado 16V-G60

MacFly MacFly from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 23 December 2008 22:55:15
Database Semi-Pro


148 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

check even de onderstaande link op het internationale forum van deze site. Greetz Johan.

http://www.corrado-database.nl/forum/index.php?item=forum&subitem=viewtopic&topic_id=534

This topic counts 1 page 1