Forum > [Nederlands subforum] > Geleiderails elektrische recaro's

This topic counts 1 page 1
Riiichard Riiichard from Netherlands (Gelderland) posted @ 20 June 2010 17:23:08
Database Noobie


33 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Hallo iedereen

Heb een vr6 van 93 met nieuwe type interieur
Nu heb ik een elektrisch recaro interieur gezien die ik wil gaan kopen maar nu is mijn vraag

Passen de 2 recaro stoelen op de originele geleiderails aangezien de recaro's naar voor en achter elektrisch gaan, of horen er bij de recaro's aparte rails te zitten?

alvast bedankt




*Never drive faster than your guardian angel can fly*

Hibvr6 Hibvr6 from Netherlands (Friesland) posted @ 20 June 2010 20:48:46
Database Amateur


65 Topic posts
Private message


Past er zo in. Het voor/achteren schuiven van de stoelen werkt zoals op de standaard stoelen. De rug leuning en zitting(op en neer) is elektrisch.


Corrado VR6 GT30R (376 BHP) turbo, LC5M, full leather RECARO seats, BBS RS 301.

Tim Tim from Netherlands (Overijssel) posted @ 23 June 2010 16:11:25
Database Noobie


16 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Het voor en achteruit schuiven van het corrado recaro interieur doe je idd zelf. de leuning en het omhoog/omlaag is electrisch.
Moet je alleen ook de kabelboom naar de stoelen toe er bij hebben. (lijkt me beter als helemaal zelf een kabelboom maken ervoor. is in ieder geval mooier.)

Riiichard Riiichard from Netherlands (Gelderland) posted @ 24 June 2010 22:38:40
Database Noobie


33 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Kijk aan dat is hartstikke mooi!
dankjewel jongens, en tim?
ik heb er idd wel oor na om de zij knipperlichten om te ruilen, maar zag ik nou goed dat jij van je angel-eyes afwilde, want dan wil ik die wel weer met jou ruilen of kopen??


*Never drive faster than your guardian angel can fly*

This topic counts 1 page 1